Nya familjemedlemmar!

Ja nu har jag två nya familjemedlemar iaf:)! Miffy 6 månader och Ärla 1 år! Söta underbara katter (men dom har varit billiga idag)! Sen har inte jag döpt Miffy kan jag lova. Killar ni vet^^! Jag jobbar och sliter och tar hand om hästen.

I fredags blev jag Mycket besviken när snön kom ner, det som var så fint vårväder i torsdags och totalt livsfarligt var det ute. Jag halka på samma isfläk tre ggrXD. Haha så lyckad tror övriga hemtjänst personal hade kul åt mig;)! Jag kan säga att det inte är kul att rida med häst just nu snö uppe på och is under. Ingen bra kombo!

Jag har på 1,5 år gått från festprisse, till ett nyktrare liv, men på fredag ska jag och Joanna gå ut! Ska bli skoj:)! Varannan månad räcker väl;)! Haha börjar bli gammal:p! Om två dagar fyller jag 22 år! 22 hela jävla år. Åldersnoja ja det har jag!

Vad ska man göra av med livet, vad vill man göra. Jag vet iaf att jag ska spara undan pengar så jag kan åka utomlands en höst. Ja tack det skulle vara behövligt. Ingen som vill skänka till en fattig? Kanske ska härma alla andra och ställa fram en spargris och skriva bidrag till utomlandsresa? Vore kanske inte så dumt:p!

Kärlekslivet är ja vad ska man säga dött. Trivs så otroligt bra som singel just nu även om det ibland känns lite ensamt i sängen;)! Men det finns lösningar på de. Som att skaffa två kissar^^! Men än har jag allt fått sovit i sängen själv, men blir kanske ändrade planer på det i natt som det verkar:)!

Ja idag har jag iaf jobbat tio timmar. Så lite sliten! Men jag måste städa och imorgon kör vi åtta timmar:)! På tisdag ska jag nog ta en ledig dag eller jag vet inte haha^^!

Nej dags att sätta igång med disken, för den försvinner tyvärr inte av sig själv.

Slänger in en bild på mig och Samantha med:)!

Jag och Samantha

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0