Jag hatar snö!

Bokstavligt talat ja jag hatar snö just nu. Ja jag vet jag är en vinter människa, men det som har kommit ner nu var väldigt onödigt!

Iaf har katterna gjort sig hemmastadda. Den lilla är lite mer rädd! Hon kom nyss fram och gick förbi. Det var nog första gången!

Iaf så har Samantha börjat lossat päls. Usch usch det är hår överallt och jag fattar inte hur det lyckas smyga sig in innanför kläderna, men nu ser hon jätte ful ut. Pälsen lossnar olika på olika ställen.

Igår morse hade jag min första sovmorgon på väldigt länge, jag ställde inte ens en väckarklocka, men vad fick jag, jo ett sms där det stod ja det blev en kall morgon idag 7.50 och folk som vet att jag inte är en morgon människa vet hur jag är på morgonen vare jag ska till jobbet eller inte! Men fick man någon jäkla ursäkt nej då fick bara veta att jag fick skylla mig själv fast jag sa att jag måste ha mobilen på och i morse var det fan inget bättre då blev jag väckt av en granne som borra 6.40. Vad i helvete är detta. Skulle upp åtta men ändå! Men idag har jag tvingat mig vaken fram tills nu.

Idag blev det en riktigt kort ridtur, blev för mycket att pulsa för stackarn, men sen var jag hemma en stund, har en löpande katt låt mig dö! Men höll mig från sängen hela dagen så det är ju bra. Sen dom sista timmarna blev jag road av G bokstavligt talat den grabben kan bada:p! Har aldrig varit så blöt, nästa gång så blir det extra ombyte med sig^^

Men nu kallar sängen iaf:)! God natt mina vänner.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0