Ett tag sen!

Ja mitt liv går framåt! Det är vår helt underbart! Samantha är perfekt och allt går framåt där:). Jag tycker de är jätte roligt.

Mina jobb går utmärkt och jag är helt överlycklig! Jag har jobbat i onsdags, torsdag och idag:). Sen väntar hela helgen med jobbet! I like;). Sen blir det hästen. Helt otroligt.

Nästa lördag blir det uppsala:). Ska bli askul! Eventuellt ska vi ut på fredagen med! Nykter som vanligt;). Blir eventuellt jag som kommer köra till uppsala:).

Som sagt mitt humör är mycket bättre och jag kommer uppge ett namn nästa vecka till polisen eftersom de har börjat ringt hem med. Det är dags att få ett slut på det hela!

Nej skriver mer en annan dag när jag är mer fokuserad:)

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0