Idioter

Ja det var ju de man förstod med vargjakt. Första dagen och de har redan skjutit för många? Vad trodde ni egentligen.. Suck. Jag säger så här ja jag gillar vargar det gör jag, men det borde vara mer utspridning i landet än på bara en viss yta. Dra ner på skjutande på älgar och ja vargstammen ska hållas den med, finns det mat åt vargarna låter de tamdjuren vara. Vi har haft en lodjursfamilj gående här under hösten inte skrek någon för det att dom skulle skjutas. Nej då vi bor ju bara i ett villaområde..Men lodjur är ju inga farliga djur, nej de hade bara ungar, men det kunde vi låta vara?


Nej har jobbat och slitit och imorgon blir det en dagstur. Sen ska jag bädda ner mig och inte kliva upp något mer på hela dagen. haha nej då så ska det inte vara.


nej nu kallar sängen. Önska mig lycka till har bara fem väckarklockor igång haha:p


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0