God fortsättning :)

Nytt år, ny möjligheter, nu glömmer jag allt som har varit och börjar om på nytt. Droppen blv när du skylde över på mig allting! För den delen att vi alltid skulle vara vänner var bullshit från din sida jag tänker inte vara den drivande länken längre. Du kan faktiskt lära dig trycka på grön lur när man ringer, för jag tänkte berätta om mormor som jag berätta om tidigare, men läser du det här så kan jag säga att det gick inte som dom hoppades med operationen och vill du veta mer så kan du höra av dig!

Nej jag var nykter igår, arbeta idag, alkolås i bilarna är alltid bra :). Sjuk är jag med och fryser och har feber :s. Jobbar fram tills på måndag sen har jag tid ett par dagar att vara sjuk. Jag har tagit examen, var på den roligaste festen jag någonsin har varit på.. Haha hel klart lyckad när man inte ens orkar gå hem 700 meter. Närmaste någonsin jag har varit på en fest i närheten av hemma och jag orkar inte ta mig hem... Haha så jävla lyckad. Sen har jag varit husvakt åt mina chefer.. Jadu hunden har jag konstaterat är inte så farlig som man kan hoppas så jag fick sällskap en natt där när jag balla ur totalt. Alltid skönt med sällskap i sängen utan att göra något bara sova!

Jag rider min underbara häst som jag älskar över allt annat, hon blev besviken igår eftersom jag är förkyld och har feber, och kan inte rida så blev hon ledsen igår:(. Fick så dåligt samvete, men imorgon blir hon riden av en kompis som tur är, nej berättar mer en annan dag, måste sova är ganska trött.

Jag är iaf glad att vi två kunde reda ut allt :).

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: C

jag med :)

2010-01-02 @ 11:44:15
URL: http://laaijnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0