Vilka dagar:p

Nu har man hunnit fått psykbryt, fyllt år och passa Theo:). Jag har inte varit ledig sen i tisdags och vet inte när jag är ledig nästa gång:). Jobbar imorgon på hemtjänsten:).

Du sjunker bara lägre i mina ögon! Hälsa Grattis via min syster, fy fan säger jag bara. Är det tacken efter alla år, din mamma skicka sms t.o.m, men du kan inte skriva ut det på fb ens en gång!

Igår fira vi min födelsedag med att åka och bada eftersom jag jobba så roa jag mig ändå:). Theo tyckte det var roligt, jag höll på att slå ihjäl de andra barnen när vi åkte ringar. haha^^. Jag vråla och skrek och vi rasa ur ringarna haha...

Nej snart är klockan åtta så då blir det film:). skriver mer än annan dag. Jobb imorgon iaf 16-19.30:)

Natti!

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0