Trött på detta!

Två nätter med dålig sömn, nu börjar denna jävla period igen. Utan sömn, men jag tycker inte sömnbristen är den värsta, det är att vakna i panik och inte få luft och vet inte vad det beror på. Jag har fått mina panikattacker tillbaka:s. JAg har känt det i en vecka att något har varit på gång, vaknat på morgonen och knappt fått någon luft, men sovit på natten har jag iaf gjort som tur är, men nu är ävn de över, får se hur länge de håller på denna gång. Äter dåligt och ska börja med stenhård träning! Gym tre ggr i veckan och morgonsim två ggr i veckan borde ge susen nu.

Samantha trivs inte med sin sadel, idag försökte hon bita mig så jag måste köpa en ny, mitt hjärta var däremot riktigt pigg idag:). Konditionen är på g. Hon tyckte det var kul att gå förbi en fux idag;). Vi skulle trava men det sluta med att hästen står nästan still på stället och galopperar:). Men men fick ner henne i trav och lite senare bar det av i lugn galopp:). Är så nöjd med henne. I söndags när jag red henne så höll det på att bli tårta. Stackars K lät besviken när jag berätta idag för henne^^. Vi hoppas att folk ramlar av så vi får tårta;). Idag har det varit mycket hoppande för att snön har börjat rasa från träden. Haha bra balans träning:p.

Imorgon blir det jobb 7.30-16.00:). I like;). Anställningspapprerna har äntligen kommit som ledsagare det tog ju bara en månad^^. Grattis till er!

Jag har varit i stan på förmiddagen och träffat läkare, jippie^^. Sen blev det fika hos en kompis:).

Nej ska fortsätta se på tv med mamma:).

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0