Nytt liv!

Livet går i vågor fram och tillbaka, men nu har jag bestämt mig. Ska komma ner till mina 55 kg igen som jag vägde förut, längtar så otroligt mycket efter de :). Jag har faktiskt inte ätit ordentligt med mat sen i lördags kväll^^. Aj då sägr man då, men men jag övrelever alltid:). Håller på att förvandla mig till blondin med:). Jag skattar mig lycklig för mina vänner:).


Lite dum är jag iaf, varför kan jag inte tala om vad jag känner på riktigt? Istället så åker jag med och låtsas som ingenting. Blir riktigt arg på mig själv, men vet att det är en viss persons fel. Så är det när man inte har sitt självförtroende på topp efter den fina incidensen som hände, men men.. Jag är helt enkelt för feg:s.

Går iaf bra med Samantha:). Min gulligaste underbara häst som finns där i vått och torrt. Höll iaf på att bli tårta i söndags;). Slappna aldrig av på en häst för mycket:p. Det kan bära iväg.

Imorgon ska jag rida henne.

Jag har jobbat en hel del:). Nu har jag tre jobb lite förvirrande men det går bra:). Älskar alla tre jobben, men det var ingen rolig dag med snö som vräckte ner så man fick sopa och skrapa rutorna varje gång man var ut. Fy fan säger jag bara!

Just nu är inte livet på topp, men men.

Nej sängen kallar så nu blir det Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0