Inlagd i Falun...

Jaha veckan fortsatte väl rätt så bra:s. Natten till torsdagen fick jag så jävla ont i magen:s. Hela natten höll de på och på morgonen spydde jag. Jag bara nej inte magsjuka. Men jag kunde äta på som vanligt, Gick till jobbet inga problem bara ont i magen, på kvällen drog jag till akuten det kunde kanske vara blindtarmen, åkte hem för de skulle ändå inte göra något. Jobba i fredags sen vi f tolvtiden ringde jag pappa och då åkte vi upp till Falun och idag har jag ännu inte tagit smärtstillande men ligger med mitt fina dropp för jag har inte fått ätit på snart tre dygn.
Så min hjärtansdag tillbringas i Falun, men hoppas innerligt på att jag får komma hem idag^^. Mn tror tyvärr jag behöver lite smärtlindring iaf... Trött som ett kylskåp är jag med:p. Men de hittar inga fel på mig är ett hopplöst fall^^

Nej skriver och talar om de nya sjukhusskvallre sen^^ haha.

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0