Hemma ett par dagar:)

Nu har jag varit hemma ett par dagar:). Helt underbart. I måndags var jag till min häst. Haha hon var inte glad precis av att se mig^^. Hon fundera nog på vart jag har varit hela helgen så hon var riktigt grining, men sen vände humöret och hon blev glad igen:). Tog en riktigt fin ridtur och hon var jätte pigg:).

Igår var det först polisen, sen till stallet och red ut först en sväng och sen lite träning i padocken. Var även på gyme och körde lite styrka:) Sen blev det film med Krille och Peter. Haha den var riktigt rolig.

Idag har jag tagit ett konditionspass, snart blir det stallet, sen hämta sis och sen tillbaka till stallet. På kvälln blir det jobb i Sunnansjö fram till ca 20.

Jag har slutat stressa otroligt mycket denna vecka. Det enda jag gjorde i Falun var att sov, var nog lite utmattad;). Mådde inte så bra heller precis^^. Jag lever i nuet och hoppas innerligt att de inte smäller till en gång till. Mormor kanske kommer hem imorgon, jag tycker de är lite väl tidigt för henne att komma hem nu. Hon har genomgått en stor operation. Men hoppas att allt går bra. Ska handla och städa åt henne:). Hon vill ha en ny bil så vi ska åka in och kolla på en sen hon och jag:). Min mormor är rätt så häftig för att vara gammal.

Min käre Mor fyller 51 år idag. Hon börjar bli gammal. haha.

Min bror har kommit på närmare ort men ser han inte så ofta som jag hade hoppas..

Jag kan inte riktigt äta ordentligt än. men de kommer väl. Jag lyckades gå ner fyra kilo under tiden på sjukhuset, inte så lyckat precis. Just nu lever jag på youghurt och soppa;). Men fick i mig en dubbelmacka med idag utan att få ont i magen:). Så nu ska min kära far koka grillkorv åt mig så får vi se hur de går:).

Nej nu ska jag göra rent åt smådjuren innan jag ska äta och till stallet.

Puss&Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0