Ullared och en massa annat roligt!

I torsdags var jag i skolan och orkade inte göra ett dugg, men vi fick veta våra praktikplatser och jag hamnar på akuten:). Jätte lycklig! På kvällen packa jag för Ullared:). Åkte hem till M och sov där så vi kunde åka så tidigt som möjligt eller lättare sagt att jag fick sovmorgon;).

I fredags var det upp kl 5 typ, min väckarklocka lyckades väcka barnen, stackars krackar. K var sjuk så han skulle till sin pappa, Alicia och Alex däremot skulle på dagis respektive fritids, vi skulle lämna dom till sju... Först duscha M och jag försökte laga mat fattar mig inte på spisen:p. Haha men men lyckades gjorde jag iaf när M kom ur duschen, sen hoppa jag in;), medan makaronerna koka. Sen så sa jag och M att vi var jätte hungriga i 30 min och sen när hon kollar på klockan är det 06.30. Alla tre barnen står i pyjamas. PANIK! Klädde två barn på 5 min. Sen körde jag upp Alicia och ALex så kunde M fixa klart sig och sen kunde hon köra K till sin pappa. Sen bar det av till Ullared, hade otroligt skoj fast jag var med småbarnsmammor:). Handla lite sådär. Det regna vi blev blöta på vägen till bilen efter stängning.

I lördags var man uppe med tuppen. Jag fick hämta bilen med släp och köra mellan stugorna var som tur rakt fram och inge svårt och sen bar det ner till affärerna igen:). Jag tyckte jag blev blöt på fredagen, men på lördagen stog vi närmare och jag var dyblöt det rann vatten om mig, så blir inte jag sjuk nu så vette tusan alltså. Jag köpte ny mobil och en digital kamera. Jag har typ brännt 10.000 kr på två dagar, men lycklig är jag ändå. För jag är klar med julklapparna typ;). De ni det är inte många som är det i september:). Blev klara ganska tidigt, så vi drog hemöver. Vi hade som sagt släp, men det läckte in så vi fick packa in allt i säckar, det kom en vänlig kille och hjälpte oss lasta så att han kunde få våran parkeringXD. Han tyckte nog vi var sega... haha^^. Vi drack en massa monster efter vägen och det blev kisspauser minst en gång i timmen:p. Jag körde på motorväg, hur kul som helst fast jag hade släp... Gick otroligt bra. Vi stanna på ett ställe och äta. Jag och M har börjat med farmville och vi börja diskutera och helt plötsligt hör vi något som råmar, vi tänker samma sak jaja hör i syne, det stog en djurtransport där och jag trodde det stog en häst där inne. Så vi fortsätter prata vidare och helt plötsligt så råmar de igen och jag bara var tusan kommer kon ifrån? M svarar vet inte, men trodde jag hörde i syne ja då var vi två. Visar sig att det stod en ko i transporten haha^^ Stackaren men men. Sen fortsatte vi vidare=). Sov hemma hos M och vi tog en raggarsväng till stan. Tanka lite hälsa på M sambo och sen hem till henne igen och tvärslockna på J sida, vakna mitt i natten och upptäckte att jag låg på M arm haha.. Berätta det för henne och hon bara skratta. Tokigt det kan bli ibland;).

I söndags så gjorde jag inte så mycket var mest "bakis" på energidrycken. haha hur man lyckas med det. Var till Mari en sväng och lilla Freja, min lilla älskling<3. Satt barnvakt en kort stund, en så duktig tjej. Var hur kul som helst.

Igår var det skola och tråk, drog en sväng till staden på kvällen.

Idag har faktiskt varit riktigt kul, jag var i skolan plugga lite och sen så följde jag med R hem och vi såg på film först sen tog vi en promenad med hans hund och sen hjälpte vi hans pappa med parabolen. haha den var jätte stor och då menar jag jätte stor, kan ni tänka er tre personer som står på samma plätt på taket och ingen lyckades rasa ner haha. men men vi måste göra om det imorgon. Huset var ivägen för mottagningen;). Sen hade vi picknick på taket haha. Hur kul som helst att sitta på takkanten och dingla med benen:).

Är det någon som ser regnumret 004 i närheten av Ludvika så hör av er:).

Jag ska till diabetessköterskan på tisdag och sen börjar jag och R att träna:). Jätte kul ska det bli=).

Så nästa tisdag ska jag försöka sluta röka igen och skaffa muskler och kondition iställetXD.

Dags att sova snart tror jag.

Jag är sååååå kär i dig kan du förstå de<3??

Ha det
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0