Träna

Idag vakna jag 7.00 underbart värre:). Har börjat blivit en riktig morgonmänniska, njuter av dagen för det är så underbart väder ute riktigt höstväder! Jag har hunnit tränat var på gym i morse imorgon tar jag en promenad med mina extra vikter, blir nog utmärkt. Snart är det Grey's måste se sen äta lunch, sen sticker jag till praktiken så det blir två vändor till stan idag. Sitter och funderar på vad man ska äta till lunch.

Inte nog med det så sitter det en dum jäkla fågel söder om kopparberg och min bror vägrar sjukanmäla sig så jag får se den. Suck blir så trött på honom. haha^^ Jag älskar dig bror<3

Hoppas det kommer in spännande fall ikväll så man får skriva lite på sin praktikrapport. Helt underbart skulle de vara.

Längtar tills fredag så jag får rida med Joanna igen, har faktiskt ingen träningsvärk efter igår. Var hur kul som helst alla mina bekymmer har släppt och nu ska jag leva livet istället, för det förtjänar jag. Dags att börja dejta;).

Nej tv:n kallar.

Ser om jag skriver något ikväll.

Puss&Kram

Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0