Rida:)

Ja igår var man på kopparbergsmarknad! Var inte lika mycket folk som i lördags fick jag veta. Alicia var med och hon var så snäll fast vi gick förbi karusellerna. Så det var bra de.

Idag så umgicks jag med bästa. Joanna och jag tog en ridtur, var ett tag sen nu, helt underbart ju så vi ska rida på fredag igen. Härligt värre! Hästarna tyckte nog inte det var lika kul haha! Vi körde slut på de stackarna, red en bra bit i lilla saxdalen, några kommer ha träningsvärk imorgon;). Sen åkte vi till T som inte lyckades med min stereo. suck så fortfarande ingen musik i bilen. Får sitta och sjunga för mig själv istället;).

Imorgon blir det träning och praktik har varit tre dagars ledig nu, måste försöka vakna i tid för måste även städa mitt rum. På onsdag ska jag försöka börja en timme tidigar, för kan inte missa Grey's preimiären haha. Nej det visar sig hur de blir.

Nej se klart på tv sen sova.

Underbara prinsessan som gunga i lördags

Söta lilla prinsessan som gunga i lördags<3

Prinsen gunga med<3

Prinsen gunga också<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0