Praktik

Idag var nog hälften där som jag kände. Vet inte riktigt varför, hm ja det var ett par vårdtagare som var där och det var inte så kul, men men vad ska man göra när man är på akuten? Läkaren hade jag iaf kul åt haha han var mitt uppe i sitt esse och det hade bara varit stress hela dagen, ingen lugn stund sa han, men så kan det vara. Vi fick lov att skicka en med ambulans till uppsala vid sex-tiden, kul för den personalen, kanske lite skönt med omväxling. Vi hade många blödningar idag och får hoppas det löste sig för alla.

Jag tog det lugnt på fm efter träning och imorgon blir det en promenad på en timme nu jävlar ska det tränas och sluta röka punkt slut. Nu ska jag ha upp konditionen igen punkt slut. Trött är jag nu iaf men vad gör man inte för desperata hemmafruar.

Gammla kompisar hör av sig igen gud så kul det är, när man får höra av dem visste inte om jag hade rätt nummer, för han har bytt förut, men nu visa det sig att han hade det som jag hade haha hur kul som helst...

Nej nu tv.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0