Onödiga skola

Idag har jag varit i skolan i onödan.. Suck. jaja drog ganska snabbt där ifrån. Jag och R var på lyviksberget och sprang i alla butiker, jag ville åka hem efter två... Haha^^. Sen blev det Grey's andra säsongen så nu är den slut. Gissa vem som har köpt den tredje? Jag.. Perfekt.

På eftermiddagen var jag med min syster till stan. handla kläder åt henne skolfotografering imorgon. Sen blev det nya skor till gymet;). Det är på riktigt härligt underbart. Sen var det gitarr lektion för V så fick sitta där. Plus att hela dagen har jag hållit på att svimma. Usch hatar de fick lov att lägga mig inne på Intersport, det bara snurra så fort jag blunda var som en fylla i huvudet;).

Ikväll har jag inte gjort så mycket varit ute och åkt med min syster och R handlat lite sen hem...

I natt hoppas jag på att få sova gott iaf.. Börjar bli så trött på de här nu...

Walenzia<3

Ska upp och ta hand om prinsessan någon dag saknar henne så och hela familjen.

Nej dags att försöka sova lite.

Sov gott och God natt!

Cya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0