Kär?

Jag tror nu på allvar att jag har blivit kär, ingen får mig att skratta så mycket som han, jag vet inte riktigt hur han gör? Han har fått mig att skratta i de mest svåra stunderna när jag bara har velat lägga mig ner och gråta. Lyssnat på mig och sådana saker... Ja jag vet inte? Känner mig mest förvirrad just nu, är jag redo för ett nytt förhållande och hur berättar man om känslor för någon utan att förstöra en vänskap? Ja jag vet inte, tycker bara att det är jobbigt...

Ja jag har idag varit i skolan och pluggat, jag är bäst! Lyckas göra klart ett tema och hittils har iaf gruppen fått godkänt iaf så nu gäller det indviduella bara. Vi har två till gruppuppgifter, men nu ska jag vara duktig och göra klart det indviduella före:). Rätt så skönt faktiskt...

Jag kan inte sova ikväll kanske var lita att ta i med tio timmar? Hm? Måste nog fundera på det.

Nej ska försöka sova, kanske beror på att jag sovit ensam för länge, saknar att ha någon bredvid mig, suck... Kanske ska dra hit Bea?

Nej sängen kallar.
Natti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0