Hemma..

Okej med det här att plugga hos R har vi nu lagt ner två ggr. Så imorgon är det skärpning, vi kommer att sitta i skolan och plugga för att få något gjort iaf:). Vi har inte varit så duktiga haha^^. Nej jag somna på soffan, blev väckt var femte minut av att han skreck mitt namn. Arg, ville sova, var så trött, hjälpte inte ens att vi var ute med hunden.. Suck.. Blev onyttig mat igen. Hm hasse tur att vi börjar nästa vecka att träna och sluta röka. Jag är bäst:). Är så laddad för att gyma nu så det inte är klokt.

Var till jobbet en sväng idag och tala om att det var dax att ringa.. haha vill jobba, har även köpt ett par nya byxor:).

Nu har jag bara tagit det lugnt. Har hämtat pappa i stora staden och sen slappat hela dagen.. Börjar bli otroligt nervös för tisdagen.

Jag är otroligt glad att du och jag är vänner efter allt som har hänt, för DU är den personen som känner mig bäst eftersom vi har haft en sådan nära relation.

Nej snart hämta mamma sen krypa ner i sängen..

Ska försöka skriva imorgon igen..

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0