Barn!

Var ett tag sen jag skrev men men iaf...

Vill tacka dig J för samtalet när jag vekligen behövde prata med någon så ställde du upp. För du är den enda som vet hur min mamma kan vara efter sådan lång tid, för hon kunde inte hålla masken för dig heller tillslut... Vet att du tycker om min mamma, men i början var vi osams för du inte trodde på hur hon behandlade mig:p. men tillslut fick t.o.m. du ge med dig när du blev bekväm i kläderna i våran familj. Blev mest ledsen när du inte svara, men sen när du rimgde upp mig så blev jag glad, de 30 min betyde otroligt mycket att vi prata om allt som förr. Vet att det går lite fram och tillbaka, me njag vet att du finns när jag verkligen behöver dig och det är jag tacksam om:).

Nej har börjat min praktik nu p åakuten hur kul som helst börja med nattskift. Var vaken 23 timmar i sträck inte månbga som klarar det nyktra, tog bara två energi drycker haha... Lyckas väll försova mig rejält.. haha 1,5 timme vakna 14.30 för då kom pappa hem och rusa ut på rummet och väcker mig.. haha jag flög upp, stack och gyma. Tar det nog för stort allvar, nej da det är skönt nu ska man få magrutor till beach 2010;). Värre blev det på natten... Jag somna 03.30 och gick upp 05.00 igen skulle till praktiken till klockan 7.. Kan säga det var för lugnt så jag slockna i soffan... Bra jobbat eller inte... Sen var jag och jobba kväll igår:). det var roligt. Hände lite iaf. Stackars barn äger jag bara:(. Som tur var det ingen stor fara med någon av dem..

Idag sitter jag barnvakt åt prinsessan och Alexander:). Dom ligger och sover nu efter en hel dag med skoj. Haha. Vi var till lekparken i stan och de sprang runt och lekte. Jag älskar dessa barn! Sen blev det lunch på doncken, bra att man kan skylla på barnen för fet mat;). Haha nej jag gillar inte donken så värst. handlar oftast där när Joanna jobbar men nu är hon sjuk stackarn...

Imorgon bär det av till Kopparberg på marknad. Underbart, syster och prinsessan ska med...

ha det så bra så länge

Puss&Kram
Eran bästa Jennie

När prinsessan var yngre:)

P.s. Förlåt M Men måste sno en bild på prinsessan:) Här är hon lite yngre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0