Vilken dag....

Nu helt plötsligt skulle alla människor vara friska, så vi hade tre stycken på hela dagen.. Riktigt kul. Kan säga att vi hade otroligt kul eller inte, blev en massa pluggande, vi var in på operationen och ställde frågor... hitta mitt båd jag vakna upp i min senaste operation;). haha lite kul...

Sen bar det iväg till fredriksberg och träffa lite människor, jag träffa J som fick sin försenade födelsedagspresent, vi hade skoj, satt och skratta, sen laga han mat som jag fick smaka, riktigt gått, hans föräldrar kom hem också sen var vi till hans farmor och farfar. Ingen spänning mellan oss iaf. Det är skönt... Får se när vi bär av nästa gång till fredriksberg. haha.. Sen var det jävla vägarbete efter vägen stängt av ena halvan mitt i en kurva skit kul om man möter en lastbil på fel sida vägen... Tre ställen var det så, suck... jaja bara det blir klart så...

Ledig imorgon så då blir det renskrivning, ska iaf sova en stund...

Får se om mitt liv ser bra ut imorgon;).

Nej se klart på tv och sen sova...

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0