Var en kväll till avklarade på akuten;)

Ja idag var det rätt okej. Kul som helst... Massa folk ett tag, vi hann inte ens få rapportering. haha underbart, vi körde igång hårt på en gång upp på avd med patienter, men såg inte många ambulanser däremot.. hm var lugnt på den fronten och de hade tydligen haft mycket att göra på dagen med igår. De hade haft en propp att ta hand om när vi precis kom så allt tog stilla, man måste släppa allt. Har stuckit en stackars man idag;). Lika roligt varje gång. Gips har vi fått varit med på idag och jag har fått kladdat;). haha underbart, riktigt roligt.

Min älskade pappa kom och väckte mig 9.20 i morse gissa om jag var glad... haha sen bar det av till smedjebacken köpte spån, havre och matskålar.. Lilla berra fick lite godis:).

Imorgon blir det dagskift, sen bär det av till fredriksberg och lämna lite saker.

Nej sängen kallar...

Puss&Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0