Tröttheten har slagit till:p

Vilken dag alltså, vi hade de lugnt till elva då kom de ett par stycken sen var det lugnt en timme sen tog jag in patienter var femte min ett bra tag.. haha. Det kom iaf en massa folk enda fram till tre. Shit alltså var kissnödig i två timmar innan jag hann gå på toa. Så mycket folk var de... Stack en liten flicka i fingret idag. Gick faktikst riktigt bra:). Hon var bara lite rädd...

Sen hamna jag på coop på lyviksberget för att köpa naturgodis. Min telefon ringer i kön. Gissa vem det är:p Madde haha säger att hon står bredvid mig jag börjar kolla runt, vart då frågar jag? Nej vi står bredvid din bil:p. Haha sen gick de in på bygg och sa att jag skulle komma dit. haha tur var väl det eftersom Jonas köpte brädor så jag fick ta med Madde och Alicia i min bil och skjutsa hem dem. Så kan de gå.... Sen blev man barnvakt åt sin syster och nu ser vi på tv...

Nu har mina föräldrar precis kommit hem och så kan de vara. Skulle ha träffat M, men han är och fixar sin lastbil och hade jag vetat att de hade kommit tidigare så hade jag åkt dit, men men vad ska man göra?

Nej kolla klart på körslaget sen sova ska rida samantha imorgon;).

Puss&Kram
Min stora kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0