Tandläkaren...

Den som älskar tandläkaren borde ha diplom. Jag hatar tandläkaren inte för att själva tandläkaren är livsfarlig. Suck... Men har skräck bara av att sitta i den där stolen och känna när de gräver i munnen på en. Sprutor är det värsta. Visst nu skulle de bara lima tillbaka tråden bakom tänderna jag har. Suck... Så nu har jag en tid 2 november där de ska avtryck på mina framtänder tror jag sen ska det bytas ut. Det handlar alltså om sprutor, så jag har panik redan hur ska detta sluta. Vill inte känna när de rycker i tandköttet. Sen in med den stora nålen.. Panik..

Börjar 21 ikväll och går av 07.00 imorgon... Hoppas vi får lite mer att göra och att det är mer utsprid lite mer under natten.

Nej dags att se på tv sen städa hoppas det blir bra.

Puss&Kram

Läskigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0