Stereo!!

Idag har jag ridit min stora kärlek Samantha gillar henne bara mer och mer. Eftersom det är älgjakt så blev det några skott och hästen reagerar knappt, undra vad hon är rädd för, hennes ägare sig enda nya saker som finns på gården och då är det bara att backa henne så går hon förbi allt. Ska rida henne på söndag förmiddag och tisdag:) Helt underbart.

Sen var jag till akuten, för att hämta en lapp med mediciner som jag skulle ha med i min rapport, vet ni en sak? Jag fick VG på tema 6 om operationen jag blev jätte glad:)!! Jag var hos min lilla pussgurka, vi tvätta hästtäcken med hennes pappa:). Riktigt roligt.

Blev inge att träffa M idag. Suck... Jag ville verkligen de, men men så blir det ibland..

Christer och Peter ett stort tack för att ni fixa min stereo, äntligen har jag musik. Killar ni är bäst!

Nej nu kallar sängen handla och praktik imorgon.

Puss<3

Min nya stereo:)
Min nya stereo;)


Kommentarer
Postat av: Mari

Värst vad du skriver om M.

Vet jag vem det är? :)

2009-10-17 @ 00:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0