Sista dagen:(

Nu var det sista dagen på praktiken, verkligen tråkigt. Suck... Vill vara kvar.

Har lärt mig otroligt mycket under denna tid. Bra handledare har man haft det är guld värt.

Har fått assistera läkaren som sydde ett sår idag jätte roligt var det:). Lite nervös men han var riktgit bra på att lära ut och inte nog med det han var snygg också;). haha. Hade en stackare som inte gilla stick i fingret. Se jag är inte ensam:p. Jag menar ramlar hellre av en häst och gör mig illa än tar något med nål.. haha. Lite larvigt, men så är det, men att sticka folk är inga problem det är kul:). att plåga folk är alltid kul;). haha nej skämt och sido...

http://www.dt.se/nyheter/dalarna/article496793.ece

Fick även höra att en av underskötorska hade varit upp på trav i romme igår och hennes karl hade stått i det kalla vattnet och hjälpt hästen som de hade kört av med åkt igenom en vägtruma och veterinär fick kallas till platsen. Usch vilken panik jag hade haft alltså... Hon sa att hon satt i bilen, och helt plötsligt såg hon folket springa över vägen och då klev hon ut och såg dem stå i vattnet för att ta emot hästen kalla att riskera livet. Hästen fastna i vägtruman. Usch, läs artikeln det står där..

Har även ridit underbara Samantha <3, hon blir bara underbarar och underbarare. Vill verkligen ha henne<3. Hon fick mig att rensa mina tankar, säger det hästar är bra till allt<3 Kommer bilder på hjärtat imorgon<3

Nej ska kolla runt lite sen sova, skola imorgon.. suck..

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0