Provridit:)

Idag har varit en underbar dag:). Jag har varit provridit en häst, hur söt häst som helst. Vill ha henne så nu är det övertalning som gäller på mina föräldrar, det kanske går vem vet? Hon är barnvänlig så min syster kan rida henne också, så det är kul. Men hur övertalar man sina föräldrar till detta hm. Vi red iaf en rejäl sväng och hästen var hur cool som helst. Hon gick på som bara den och brydde sig inte ett skit om något inte ens rådjuren och det är positivt. Hon blev rädd för en sak och det var något som inte hade stått där på gården innan så då bakade hon inga hopp åt sidan eller så, alldeles utmärkt ju. Jag vill ha henne. Iaf på rituren hamna vi ute i Snösjön där vi var med ekologiprogramet så helt plötsligt kände jag igen mig.

Idag har jag plågat ambulansförarna med mina frågor haha stackrarna, de två första timmarna var lugna, men sen blev det livat, det bara drälde in människor. Distrikt har gula och medicin blå och dem var det mest av haha fast klockan var efter fem;). Tyckte jag var lyckat. haha men men vi tog hand om alla för det, var riktigt kul. Polisen var där med. Tre stycken. Var inte några. Haha bäst att hålla sig i skinet;).

Imorgon blir det tandläkaren. Suck jaja hoppas på de bästa ska jobba natt imorgon. Ska bli kul:). Lika på lördag och då är det både Punkfest och IFK har avslutningsfest så vi får väl se hur många de blir inne på akuten sen haha^^. Nej dags att sova tror att gulle redan har somnat eller så är han sur på mig? Jag vet faktiskt inte riktigt...

Puss&Kram mina underbara läsare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0