Natten;)

Dagen igår var lugn var med ner till storå med min bror. Sov lite innan. Sen blev det diskussion om hästen och hus haha vet inte vem som vann av oss;). Sen bar det ibäg till akuten. Blev en lugn kväll, men ändå något att göra. Förutom de sista timmarna då da. Men ja det gick väl sådär med att hålla sig vaken på slutet, men kunde sova iaf när jag kom hem som tur var... Pappahalv väckte mig vid två ville egentligen gå upp så tidigt... Men vad ska man göra? Nu tror jag även min förkylningen har börjat brutit ut äntligen. Så idag har jag haft hosta, huga liga, men hellre att den bryter ut än att gå och känna den i kroppen hela tiden.

Jag har varit med mamma och pappa och handlat idag medan min syster var på gitarrlektion, hon blir bara bättre och bättre... Har mest varit ganska hängig och trött idag...

Imorgon blir en stor dag, mina föräldrar har gått med på att följa med och se Samantha, jag är så glad:). Så här långt har jag aldrig kommit med en häst någonsin inte ens provridit. Satt igår och diskutera om priset och räknaut hur mycket de skulle kosta. Så de är skönt de:). Som det ser ut nu så har jag råd. Ska söka arbete också så att jag kan betala av mina föräldrar så fort som möjligt om de går med på att köpa henne:).

Nej dags att leta vidare.

Blev så glad igår när du kom till akuten bara för att hälsa på mig, för att du hade saknat mig, du är så gullig. Tycker om dig jätte mycket<3

Puss&Kram

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0