Min underbara helg<3

Jadu blev inget inlägg igår. Var liksom lite fullt upp. För de första vakna jag 09.10 och inser att jag har försovit mig till folkracen skulle ha varit där 8.30. Så mina föräldrar hann se mig 5 min:). 11.30 drog jag vidare till Sunnansjö och satt barnvakt. Sverige spela på kvällen så innan Theos pappa kommer hem ska han vara ombytt och målad, ni kan aldrig gissa vad han sa till mig när jag måla han. Du måste också vara målad, jaja tänkte jag bättre att vara målad i Sveriges flaggfärg än att komma som punkare... haha:p. Tänk vad en 3-åring kan bestämma, jag stack där ifrån 20.20, då hamna jag på akuten med praktik på natten. Kom inte in så många, men några kom det in iaf. Var bara ett par fylle kalas där inne. Polisen från värmland var där också och alla hade kul åt min målning, men med 70 procentigt handsprit går det bort utan att bli grönt;). En fick ligga kvar några timmar.. Men ingen magpumpning iaf. Jag satt max 2 min i soffan... Sen satt jag på en köksstoll när vi hade det lite lugna och plugga eller satt framför datorn. Så jag höll mig vaken hela natten iaf:p. haha. Men däremot så fick jag duscha när jag kom hem i morse för jag stank spyor. Sen bar det av till sängen.

Idag var jag till Nora med A, hämta R. Har liksom aldrig varit där, Var en fin liten stad...

Ikväll blir det tidig kväll är rätt så trött eftersom pappa väckte mig ett... Suck ibland tycker jag inte om min pappa:p. haha

Min helg har varit underbar;).

Nej ha en fortsatt trevlig kväll:).

Puss&Kram

Äkta svenne

Theo<3

 

Tvingad;)

Tvingad av Theo;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0