Min stora kärlek<3

Jag har äntligen hittat min stora kärlek Samantha jag vill inte ha någon annan häst, hon har lyckas breddat alla killar de ni;). Så nu hoppas jag på det bästa att mina föräldrar ska gå med på att köpa henne. Min syster red också en liten sväng och tyckte att hästen var underbar fast mankhöjden ligger på ca 1,53. Så det var ju bra. Hon är så harmonisk. Mamma och pappa gilla henne också fast de inte erkänner de;). Jag var in och hämta hennes hink med borstar i och när jag kommer ut vem står inte där och klappar på henne i ansiktet, jo pappa och det enda han säger är att han klappar henne för att se om hon bits haha, för han inte trodde på mig...

Tidigare på dagen var jag hemma hos Madde och prinsessan var inte alls på Jennie-humör, men det var Kewin<3. Blev Greys hemma hos Madde. Tack för att du spelar in åt mig när jag jobbar/praktik<3

Imorgon blir det förmodligen folkrace, barnvakt och praktik.. Underbart.

Blir nog lagom tid att sova ikväll

Nej ska fortsätta här och lyssna på min musik

Björn Rosenström är nog den enda killen för mig just nu<3

Puss&kram

Min stora kärlek

SAMANTHA<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0