Hur kan man tillåta detta?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5989735.ab
Fattar faktiskt inte hur man kan tillåta en 17-åring, sprida ut bilder på sitt ex för att han inte fick tillbaka henne. Detta tillåter man i Svea hovrätt. Vart är vårat samhälle på väg? Jag fattar inte hur man kan tillåta de, visst hon gick ju med på bilderna, men att sprida nakenbilder på internet bara för att inte tjejen vill ha tillbaka honom. Hur kan folk göra såhär? Har de inge samvete och vad säger pojkens föräldrar? Jag känner mig arg och frustrerad. Jag hoppas Svea hovrätt kommer få mycket kritik för de kommer dom att få utav mig.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/helsingborg/article5985903.ab
Henke Larsson slutar i lanslaget.... Igen? H hur många gånger är han uppe i nu, 3?. Någon som kan tala om det för mig? Är så trött på det tjatet. Ja Henke det är verkligen dags för dig att sluta med landslaget, du orkar inte längre, eller kroppen orkar inte längre med sådan fotboll. Vi behöver ett ungt frisk lag. Han slutar även i klubblaget och det är nog dags. Det är på tiden att du hittar på något annat, han kan ju spela i något korplag bredvid sitt nya jobb om han nu kommer jobba.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5988557.ab
Rätt ska vara rätt. Äntligen när en läkare gör fel så skyddas de inte, göms undan, tystar familjen.. Det kommer äntligen fram och får ett åtal mot sig. Visst familjen kan inte få tillbaka sitt barn, men iaf få rättigheter i de fel som begått. Läkaren förstår inte hur det har gått till. Jag tror det handlar om allt stress i vården nu. Man gör inte allt lika nogrant, men det är noga hur stressad man än är. Socialstyrelsen tycker inte det finns några brister och tycker inte läkaren har gjort fel? När det finns 1000 ggr mer i kroppen än ett normalt värde är det inte en brist då. Diskutera.

Idag har jag varit först på jobb underbart efter en hel månad. Sen blev det skolan och betyg snack och lite goda råd på vägen. Tack för orden! Sen blev det Samantha<3 Red ut själv och det gick utmärkt. Hur kul som helst så nu gäller det för pappa att bestämma sig.

Nej kolla klart på tv, sen skjutsa bror och sen sova.

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0