Fy fan!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5977193.ab
Ja jag svär! Läste på aftonbladet idag om hunden som ska avlivas i Norge, för att rasen var förbjuden där. Familjen som kommer från Sverige visste inte de och de flytta till Norge för tre år sen, men i februari i år kom polisen, när de inte vara hemma och hämta hunden. Hur dumma får de vara? Dom vann i sommras, men polisen vägrar ge upp fast familjen säger att hunden kommer vara ur landet inom en timme. Min fråga i det hela är kunde de inte ha informerat familjen för tre år sen när de flyttade till Sverige? Under dessa tre år måste de ju ha varit hos en veterinär, fick de inge upplysning där då? Jag tycker det är hemskt. Skriv på!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5983946.ab
Jag vet inte vad jag ska tro i fallet om Linda Chen? Jag tror på allvar att han har gjort de, allt verkar så konstigt, maten var inte bokad, lokalen, sen tar bröllopsfoton före bröllopet, det tar man väl samma dag efter cermonin. Jag tycker det är otroligt konstigt iaf. Hmmm

Idag har jag varit i skolan, sen varit och skjutsade en klass kompis till smedjebacken.. Gissa vem som fick blåsa? J*kla polisen;). haha^^. Sen bar det av till Saxdalen och red med Joanna. Eller Joanna körde haha skitkul blev turen:).

Nej imorgon blir det att jobba överlycklig<3 Skönt att få in lite pengar;).

Kolla på tv snart desperata hemmafruar..

Puss&Kram
<3
kärlek<3


Kommentarer
Postat av: Blåbär

Nu när du har åsikter kring artiklar osv, så kanske du vill läsa den här bloggen: http://snorungarnas.blogg.se/



som dissar och retar bloggare!



annars kan man få sig ett gott skratt om man känner sig på ett skadeglatt humör ;)

2009-10-20 @ 19:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0