Äntligen!

Äntligen, äntligen är jag klar. Vad har jag gjort idag? Jo jag har skrivit och skrivit och skrivit. Idag har jag inte haft något liv alls, enda pauserna jag har gjort är att skjutsa mamma tar tio min och hämta min bror och hö i stallet. Kul liv...

Har fått reda på idag att jag tillhör riksgruppen som kommer få vaccinet p.g.a. min astma. Så det känns bra, men ska läsa på det först innan jag bestämmer för om jag ska ta det eller ej. Jag bör ta det på grund av att jag är känsligare för det.

Imorgon blir det ridning på förmiddagen skriva in de små orden som fattas och sen skicka arbetet, sen blir det att träffa M;). Fast han vet inget än Hihi. Jag ställer nog kanske in kvällsridningen så han får lite kvällstid med mig istället, stackarn jag saknar honom så, men han har varit förstående ändå tycker jag och jag har varit stressad över hela situationen med plugget. Ibland blir jag så uppslukad av skolan så ingen annan värld existerar för mig. Bara några mediciner och dropp som ska in i texten som jag glömt på praktikplatsen som jag måste hämta imorgon sen skriva in, sen är jag klar och jag är din:).

Nej sovtime upp kl 07.00 imorgon..

Puss&Kram

Sover efter bilturen från Fredriksberg
Saknar min prinsessa<3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hejsan min blogg handlar om mitt liv efter min mammas och lilla systers död och om en stark och glad tjej ifrån Värmland :)



Följ min blogg på Bloglovin så kommer jag följa din =)

http://jenniiifeer.blogg.se

2009-10-15 @ 15:16:48
URL: http://jenniiifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0