Akuten

Vilken underbar dag idag:).

Träning på morgonen, handla åt mamma, sen köpte mommo mat åt mig:) hon är bara så bäst.

Sen när jag är på väg in så kom en ambulans med blåljus, underbart ochnär jag närmar mig akuten möter jag en ambukans på fel sida vägen. Sen så kom jag dit så fick jag reda på att det hade hänt en trafikolycka, men de fick åka direkt till Falun för de var så allvarligt skadade. Sen mer kändisar idag:p. Har fått tagit ytterligare ett venprov idag och stick i fingret. Fick in en stackars kille som hade spelat hockey, fick åka akut till Falun, ev hjärnskakning. Sen har jag varit med och stannat ett hjärta av en bråkendel av en sekund eller liknade som slogs igång på en gång hur häftigt som helst. sen har vi haft barn med och en utav dem skreck så fort han fick syn på oss, haha inte populärt precis. Vi muta till och med en leksak, men det hjälpte inte...

Nej dags att sova.

God natt gott folk.

Du gör mig lycklig;)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0