2 dagar kvar!

Nu är det bara två dagar kvar på akuten...

Idag har jag handlat åt mina föräldrar, gick fint fint, men var väldigt trött...

Sen var det praktik på akuten igen och ni kan aldrig gissa vem som inte kolla på schemat och kom 1,5 timme före sin tid?. Jo lilla jag. haha fråga efter min handledare och fick reda på att vi börja tre. haha jag var där halv två, men men vad gör man inte. Vi hade lagom med folk, eller ja jag fick typ göra nästan alla patienter, det var kul. Jag har insett idag att fredriksbergare har inge blod i sina fingrar fick två stycken på rad och bägge två var lika svårstuckna i fingrarna. Allt flöt på hela dagen fick gå upp med folk på avdelning, röntgen, hämta mediciner på avdelning. Dom körde hårt med mig och inte nog med det fick jag springa ikapp min handledare och en annan med papper som de glömde. Jag kom fram till att man inte ska springa, vara förkyld och få astma. haha jag var ganska andfådd om man säger så efter den löpturen:p.

nej sängen kallar upp 05.00 imorgon...

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0