Vad behöver vi killar till?

Nu är jag så jäkla trött på allt!!

Killar dom bara sårar än, när man väl tror att man har något på gång, visst jag har tvekat för jag vill inte ha för bråttom in i ett nytt förhållande, men för de kan du väl vara ärlig. Vet att alla killar inte är så, men har man blivit sårad inte bara en gång utan två gånger så hur ska man då kunna lita på dem igen?...

Jag jobbar och står i som vanligt. Igår kändes det som jag hade jobbat hela dagen innan jag ens hade börjat...^^ Idag har jag jobbat och kört fram och tillbaka och handlat åt en... Allt har flytit på smidigt så det känns bra de...

Nu har jag börjat gå vidare med mitt liv och det finns någon till mig med.

Jag är glad för din skull verkligen, visst det är tufft, men det som har hänt har hänt...

Jag och Joanna planerar iaf bröllop nästa år:p Haha^^ Vi vill båda gifta oss och då sa vi att vi skulle gifta oss, men ha ett öppet förhållande och inte tillbringa bröllopsnatten tillsammans^^

Nej nu orkar jag inte skriva mer..

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0