trött

Då har man slitit ytterligare en dag på jobbet... Städat och handlat har man gjort... Lite småstressigt kan man säga.. haha^^. Jennie var riktigt smart idag... Chefen frågar om någon kan jobba extra imorgon och lila Jennie anmäler sig friviligt, sen kommer hon på att hon redan jobbar, men kan börja tidigare... Sagt och gjort lilla Jennie börjar 07.30 imorgon och går till 14, sen ska hon tillbaka till 16 och jobba till 21:p. Ja det var min sovmorgon haha^^. Skulle verkligen behövt tagit igen sömn istället.. jaja det är pengar som sagt..

Idag har jag träffat mitt ex och det gick bättre än vad jag trodde vi hade skit kul och skratta och var glada... Johan bjöd mig på glass du är så snäll.. Jag hoppas du inte är arg på mig, känner mig så dum... Hoppas du läser det här... Förlåt.. Kul hade vi iaf så vi ska ta en fika någon dag...

Jag börjar känna mig kvävd av allt suck vill bara vara ifred ett tag just nu..

ha det bra oh god natt

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0