Psykbryt!!

En dag till på jobbet. Börjat inse att man inte kan fly från allt för allt kommer ikapp en...

Ja iaf så har det varit en stressig dag på jobbet, försökt övertala en som skulle ha behövt åkt in var där fyra ggr på tre timmar han ville fortfarande inte åka in...

Jag klippte halva gräsmattan åt pappa idag och jag har både cyklat till och från jobbet... Till hösten har jag bestämt att jag ska börja gyma det blir bra de...

Imorgon blir det Orsa djurpark det ska bli roligt de. Trött som ett as är jag... Usch har knappt sovit något i natt så vi får se hur tidigt jag lägger mig ikväll och om jag kan sova...

Min mage har börjat krångla vet inte vad det är för fel.... Just nu är inget bra... Skulle bara skrika avreagera mig lite....


Nej nu ska jag se på Kronprinsessans födelesedag..

Ha det gott så länge..

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Emil

Hoppas verkligen du kan sova inatt sötis! <3

2009-07-14 @ 21:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0