Jobb

I denna värme så är det inte kul att jobba:/. Jag hade en dusch idag och det var rätt jobbigt eftersom man blir så varm och svetten riner känns det som... Sen hade vi möte och jag satt med en larmtelefon, jag hatar möten som sagt och väntade på att telefonen skulle ringa tjejen bredvid mig hade det andra larmet och det ringer i hennes telefon och när hon lägger på så flyger vi upp och drar på larmet:p. Underbart att slippa mötet. haha^^. Sen fick jag massa besök inställda idag med så de var inte lika kul precis:(. Finns inte så mycket att göra... Det börja även att åska... Så nu har det rensat luften lite..

Nu är jag hemma och jag är så otroligt trött suck.. Tog en dusch när jag kom hem och sen har jag slöat och ätit och gjort rent åt Berra och jag måste nog till vetrinären med honom på måndag suck...

Mycket besökare har jag också haft, fortsätt så=).

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Emil

Hoppas du sover gott!

Puss och kram <3

2009-07-01 @ 22:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0