Förbannad less på nästan allt!

Helgen var bra blev kanske lite mycket alkohol;). Jag var så duktig skulle beställa en rosa pantern och bartendern frågar ska du ha en sexa jaja för fan och Bea kollar på mig och skakar på huvudet, nu är det så att jag oftast inte dricker drinkar  och har inte koll på hur mycket sprit det ska vara:p tog bara 2 cl för mycket och den satt sig i huvudet kan man lugnt säga, men har aldrig nyktra till så fort som den natten. Stackars gumman:(. Sen när jag vakna på söndagen för det första stog kl på 12.25 jag sover aldrig så sent:p kanske berode på att jag inte somna försen fyra på morgonen på lördagen och vakna från och till sen gick upp vid tio:p. Iaf så sa jag så att fan ingen baksmälla gud vad bra.. Kommer utanför sovrumsdörren fan jag hade visst fel.... Dunder huvudvärk...

Idag har jag jobbat blåste iaf grönt fast jag kände mig inte speciellt pigg...

Sen var jag hos Emil en sväng och Bea var där mysigt värre...

Sen är jag så jäkla trött på människor som kallar en omogen fast man inte känner den personen i huvudtaget och du kan stå för det du säger och inte ta det med någon annan än mig.... Så börja inte skälla på den personen och du vet vem du är... Du måste iaf vara väldigt nyfiken eftersom du är ut på min bdb väldigt ofta...

Sen har mina attacker kommit tillbaka... Usch... Fan

Avgasröret på bilen har också gått sönder fan också... Cykla till jobbet hoppas på uppehåll och bil imorogn:p

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Emil

Håller med. Sköt dig själv och skit i andra! Bra att du kan säga ifrån sötis!



Och det är lika mysigt att ha dig här som vanligt tycker både jag och Bea! <3

2009-07-14 @ 00:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0