?

Har jobbat hela helgen så jag är helt slut nu.. Idag var jag ledig som skönt var... Fick jobba delad tur även igår 07.30-10.00 och 16-21... Jag fick lov att arbeta över i fredags och jag var hel slut kan jag lova... denna vecka jobbar jag bara förmiddag.. Skönt de... Faktiskt rätt korta dagar...

Jag känner att jag håller på väg att gå ner i ett svart hål, tar på mig så mycket jobb jag bara kan för att inte behöva tänka så mycket längre för jag orkar inte... Börjar känna mig depig. När jag är ensam så gråter jag otroligt mycket... När jag är med vänner så känns det bättre, men inte alltid jag orkar bära masken och snart kommer det att brista...

Har sovit hos Emil i natt och somnade på soffan vid elva, sen smart som jag var sa jag att han skulle väcka mig tio minuter innan CSI börjar problemet är att det tar 30 minuter att kvickna till för mig, men det visste inte stackarn... Sen ska jag även inte bli väckt när jag har sovit så pass länge för då kvicknar jag till så jag sov inte försen tre i natt på soffan igen eftersom grannen inte var hemma, men alarmet tjöt från väckarklockan så jag kunde inte sova;/. Jag skulle upp 7, men låg och drog mig till 7.30 då kom Emils syster hem och 8 skulle jag träffa Sussie, ja kvick tänkt är vad jag är...

Nej snart dags för sängen faktiskt är rätt trött...

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag har iaf lärt mig nu ;)



Puss <3

2009-07-06 @ 21:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0