Bilbingo idag:)

Då har man gjort en ny dag på jobbet=). Trodde jag sluta tre, men slutade halv tre.. Bra koll man har:p. Haft larmtelefon idag och alla ringer en jag menar alla.. haha^^. Roligast idag var iaf när jag och Elisabeth skulle till en vårdtagre och jag hade bil så skulle vi springa in dit eftersom det regna och Elisabeth var så smart och ginade över gräsmattan och jag hängde på problemet var att gräsmattan hade inte hunnit sugit upp allt vatten så gissa vilka som blev blöta:p haha roligt som attan iaf var det...

Igår jobba jag med och  vi hade möta hatar som sagt att sitta stilla och hade en larmtelefon satt och tala tyst med att den skulle ringa och helt plötsligt ringer den och jag flög tre meter upp i luften. Så rädd blev jag. Fick iaf larm, härligt att få fly, men det var rena åskovädret. Efter mötet hade jag en städning och man försökte lite försiktigt att fråga om man kunde sopa istället för att dammsuga eftersom damsugan kunde gå sönder, men inte da... Så där stog jag med en damsugare. haha riktigt roligt eller inte. Livrädd för åska^^.

Sen träffade jag Emils pappa för första gången igår.. Så nu börjar det bli allvar... Livrädd var jag... Tycker inte om föräldrar.. Usch.. Men allt gick bra tyckte jag iaf...


Ikväll blir det bilbingo med Emil<3. Roligt ska det bli iaf=).

Är hemma hos Emil nu, han installerar en dator så jag sitter på min egen... Tror vi har träffas varje dag den här veckan=)

I måndags så var jag och såg underverket Freja så otroligt söt var hon..

Grattis Mari<3

Nej nu ska jag äta något.

Ha det så bra.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0