Dags för uppdatering kanske?

Ja nu var det verkligen evigheter sen jag skrev...

Jag har en otrolig bra förklaring till det, det har varit mycket med mitt liv och skolan har tagit den mesta tiden fråga mina vänner ska ni höra hur mycket de har sett utav mig dessa månader:p.
Jaja kärleken går iaf lysande så det är skönt..

Jag har slutat att rida blev för mycket med skolan... Just nu har vi precis avslutat medicinsk grundkurs. skönt kan jag säga eftersom den är så jobbig.. Hoppas man klara tentan bara då blir jag lycklig...
På måndag börjar mitt nya liv iaf:) har börjat promenera denna vecka, men ska köra igång med simmningen igen:). beach 09 närmar sig ocg eftersom jag är likblek p.g.a. att jag inte fick någon sol förra året så måste jag sola satan i år:). Egentligen skulle man åka ner till Öland en vecka och lägga sig i solen där och njuta:).

Vad ska man mer berätta, jo jag har varit rökfri i mer än fem månader:) Härligt värre.. Jag och babe har varit tillsammans i 5 år och jag har fyllt 20 och en kompis har sagt upp bekantskapen som vi knappt hade för att hon inte fick komma på min fest... Johan kommer ev. flytta till Malmö i höst för att plugga, men men lagom pendelavstånd:p. Det löser sig alltid...:)

Jaja vad mer ska man skriva.. fyller på om jag kommer på=)

Jag älskar dig Johan Danielsson<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0