Ridit=)

Min lilla prinssesa<3

Idag på förmiddagen pluggade jag... Jobbigt...
Sen bjöd pappa på mat och efter det så blev jag dålig, men tillslut lugnade det sig så jag kunde åka och rida...

Karin hade mockat åt mig=) Tack Karin!

Så jag tog in prinssesan och borstade henne och sen bar det ut och precis när jag ser ut precis när jag är klar med Wallan så kräksnöar det ute och det var vi ute och red nästa i 1,5 timme... Gissa vem av oss som var snögubbe när vi kom hem?
Jag har iaf lärt mig ett nytt "hopp" idag. Man backar först ocg flyger rakt upp i luften och sen springer man framåt=) Ibland är hon bra rolig<3. Jag känner det går bättre och bättre för varje gång<3. Vi börjar bli ett team nu=).

Iaf sågick vi en långsväng och jag fattar inte hur hästar kan bli pigga av snö... Här är det inga höst-vinter deprition heller... Det var skönt eftersom vi kom hem efter tre och det hade inte ens mörknat och det var ju underbart=) Det blir så ljust med snö...

Nej ska se på Grey´s sen ska jag sova...

Ha det så bra
Puss&Kram

Jag älskar dig Johan Danielsson<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0