Min Morfar<3

Ja min helg har då inte varit den bästa var till gravarna igår och sen till kyrkan för dpm skulle läsa upp alla namn som hade dött under året så nu mår jag inte bra igen eftersom jag saknar min morfar så oändligt mycket för han var den bästa jag hade... Jag var jämt där när jag var liten så jag har många minnen med min Morfar.. Han har lär mig allt och han har hjälpt mig med många skolarbeten så det är ju skönt.. Det har varit en jobbig period i mitt liv just nu och jag orkar inte med vardagen ibland funderar jag bara på att aldrig mer gå upp.... Igår ville jag inte va ensam och det vill jag inte idag heller, men idag har jag ingen här så nu har jag lyckas ladda upp alla bilder fram tills jag starta min bdb så det var ju bra... Nej jag vet inte nå vad jag ska göra nu.. Men ha det så bra...

Puss&Kram

Jag älskar dig Johan Danielsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0