Min dag idag=)

Ja idag har jag hunnit med mycket=). Jag började min dag med att äta frukost och sen var jag och duschade och sen sminkade jag mig blåste håret och sen drog jag till Ludvika.
Jag var in på arbetsförmedlingen och tog lite cv:n och sen beställde jag en synkontroll och det blev på Torsdag kl 10.00 så upp tidigt på morgonen=) Det som jag tycker så mycket om.
Sen åkte jag hem och förbi vid Cassels för att få en referensperson.
Så nu har jag sprungit i hela Cassels och letade efter vaktmästaren och jag hann in i varenda lokal innan jag hittade honom... Haha. Sen när han väl hade skrivit på pappret så kom han på att jag skulle ta med affischer till pappa så då blev jag påpackad dem...
Sen när jag kom hem så gjorde jag lunch till mig själv och sen efter slog jag på en tvättmaskin och diskade så pappa skulle bli glad och det blev han=).
Sen tränade jag mitt knä och efter det började jag städa mitt rum så nu är det rent... Och sen åkte jag ner på berget och panta på ICA och sen var jag till stationkiosken och köpte aftonblad, snus och läpsyl till pappa. Sen åkte jag hem och började plugga och nu kör jag min sista tvättmaskin, det är nog den 4:de idag=).
Sen har jag plockat ner alla saker från sängen så nu ser jag på tv och sitter här...

Ni får ha det så bra
Puss&Kram

Jag älskar dig Johan Danielsson<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0