Härlig dag=)

Min lilla prinssesa<3

Jag har varit och ridit idag och det var underbart... Alldeles vitt på marken och det är underbart så nu är det ljusare ute och det är mycket roligare än att man ska behöva rida i padocken p.g.a. mörker.
Hon var hur pigg som helst, hon älskar nog snön lika mycket som mig=)
Jag tycker det är helt underbart måste jag säga=)

Iaf så har jag idag med Frida letat psykolog, kurator och sjukgymnast för att vi ska prata med dom nästa vecka.
Så nu har vi sprungit på hela Ludvika lassaret bara för det. Vi blev skickade överallt=)

Sen åt och fikade jag med min bror som bjöd mig, ni skulle ha sätt han, han har då blivit en riktig snygging för att vara en bror.

Nej ska skriva rent mitt arbete och sen ska jag sova.
Ni får ha det så bra.
Puss och Kram

Jag älskar dig Johan Danielsson<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0