Jobb

Nu har jag arbetat i sex dagar.. Ska vara skönt att vara ledig en dag nu... Är alldeles trött i huvudet... Jag kan lika gärna bara skita i allt och åka hem.. Jag har jobbat nu i 5 veckor och denna vecka har aldrig varit jobbigare än förra månaden. Allt har verkligen totalt förändras och det är tio ggr drygare. Det är många man måste vara två på nu... Det är näst intill hälften som man måste vara två på när man ska hjälpa dem till toaletten eller sängen... det har börjat tärt på min rygg... Herre guuud... Jag vill bara sova nu... Ska snart gå och lägga mig.. vet inte bara om jag ska och hämta min kusin och hennes familj på ett party..

Det jobbiga med att arbeta så långt hemifrån som jag gör nu är att man blir att sakna sim familj och pojkvännen... Jag vill bara hem, men nu är det bara fem jobbardagar kvar så på fredag åker jag upp till Dalarna igen... Underbart tänker aldrig åka ifrån min pojkvän igen.

Nej nu ska jag inte klaga något med, men vi hörs sen.. Ha det så bra allihop...

Puss&kram

Jag Älskar Dig Johan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0